- Els terrassencs d'entre 40 i 44 anys ja poden demanar cita per vacunar-se
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
11 de juny de 2021 a
les 09:12
Actualitzat el
11 de juny de 2021 a les
13:24
Maise Balcells, presidenta de Prodis, fundació terrassenca que treballa des de fa més de 60 anys amb persones amb discapacitat intel·lectual, paràlisi cerebral i trastorn mental, s'ha incorporat a la junta directiva de Plena Inclusión com una de les noves vicepresidentes d'aquest moviment associatiu que lluita a Espanya pels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament i les seves famílies.
Balcells és també vicepresidenta de Dincat, organització empresarial sense ànim de lucre que agrupa les entitats d’iniciativa social, no lucratives i d’àmbit català, titulars d’activitats empresarials, que atenen a col·lectius de persones en situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió, principalment persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament. De fet, s'ha incorporat a Plena Inclusión com a representant d'aquesta organització.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella