- Espectacular incendi en un bloc de pisos
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 25 de juny de 2021 a les 18:40
Un incendi va destruir un habitatge dijous a la tarda i va causar danys en la façana de l’edifici, al carrer de Antoninus Pius.
Les flames s’apreciaven des de l’exterior. Sortien d’un balcó en una primera planta del bloc de pisos, un edifici de planta baixa més cinc a la Maurina, en el tram del carrer de Antoninus Pius comprès entre l’avinguda d’Àngel Sallent i el carrer de Núria. El foc estava molt desenvolupat quan van arribar els bombers, que van enviar en un principi vuit dotacions.
Els veïns van ser desallotjats. No sols els habitants del bloc afectat, sinó els d’altres edificis, contigus. Aquests habitatges van ser desallotjats, segons la policia, “per garantir la seguretat dels residents mentre es feien les tasques d’extinció”. Les llengües de foc van devastar el pis i es van propagar per la façana, causant danys en les escomeses del gas i de l’electricitat.
Quatre unitats de bombers van romandre en la zona. Altres quatre van girar cua després de ser mobilitzades. La que més va estar en el sector va treballar-hi fer durant tres hores. No va haver-hi ferits ni intoxicats de gravetat, tan sols un parell de persones van ser explorades per personal sanitari, segons fonts dels serveis d’emergències. Els bombers no van detectar cap dany estructural.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"