- Es baralla amb un home i li crema el cotxe
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 12 de juliol de 2021 a les 16:09
La Policia Municipal va detenir dissabte un home que va cremar el vehicle d'un altre amb qui es va barallar. Els fets van tenir a les Arenes-la Grípia-Can Montllor.
Un testimoni va alertar la policia a les 20.18 hores. Informava d'un incendi al carrer de les Borges Blanques, a l’altura del carrer de Camprodon, i va avisar que al mateix lloc s’hi estava produint una baralla. Fins al lloc va acudir una dotació de la Policia Municipal, que va comprovar que un home havia calat foc al vehicle d’un altre i que tots dos s’estaven barallant i presentaven contusions. Els agents, amb l’ajut d’alguns testimonis, van apagar el foc amb l’extintor i van detenir al presumpte autor dels fets. El sospitós es trobava molt alterat i va ser traslladat a Mútua.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"