- Aigua, Senyor, que la mar es crema
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 04 d’agost de 2021 a les 17:38
Allà, en el garatge, hi havia gairebé 290 plantes de marihuana. Agents de la Comisaría de Terrassa del Cuerpo Nacional de Policía han desmantellat una plantació de cànnabis trobada en un habitatge unifamiliar de Vacarisses. L’operatiu ha acabat amb les detencions de tres persones, dues dones i un home, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, de tràfic de drogues, i d’un altre delicte que gairebé sempre va associat a aquest tipus de cultius interiors: la defraudació de fluid elèctric.
La troballa no va ser casual, sino fruit d’unes indagacions efectuades desde la comissaria terrassenca. Les investigacions es van activar quan es va tenir coneixement del suposat conreu i processament de marihuana que es feia en un habitatge radicat a Vacarisses. Agents de la Policía Nacional van vigilar la casa i van reunir indicis suficients per substanciar la necessitat de fer-hi un escorcoll.
Dies enrere, els investigadors van entrar en la finca i van localitzar 289 plantes de marihuana i 6,29 quilos de cabdells en bosses envasades al buit, algunes d’elles amagades en un congelador. Pel que s’infereix de l’acció policial, els sospitosos no es dedicaven només a la maria, sinó també a la cocaïna: els funcionaris van trobar a la finca 400 grams d’aquesta droga, a més del material habitual pel conreu del cànnabis i més de 40.000 euros en efectiu. La intervenció policial es va completar amb la incautació d’una pistola de perdigons i un esprai de pebre.
El passat 18 de març, una patrulla de la Policia Local de Vacarisses que es trobava a Torreblanca I, intervenint amb una persona malalta, va percebre una forta olor a marihuana, així com soroll de ventiladors, procedents de l’interior d’un pàrquing d’un habitatge. L’accés a aquest estava vigilat amb càmeres de seguretat i focus amb sensor de moviment. Un cop rebut el consentiment de la persona que hi havia a l’habitatge en aquell moment, els agents van accedir-hi i van localitzar 449 plantes de marihuana. Una persona va ser detinguda.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa