Conduint amb una falç de gran dimensions i sense ITV

La Policia Municipal ha aturat el vehicle i ha intervingut la falç aquest diumenge a la tarda

Publicat el 17 d’agost de 2021 a les 11:51
Actualitzat el 18 d’agost de 2021 a les 13:37
Una unitat de la Policia Municipal ha aturat aquest diumenge, a les 16:27 hores, un vehicle que circulava per l’avinguda de les Glòries Catalanes. En fer les comprovacions pertinents, els agents han comprovat que el vehicle no es trobava en les condicions requerides per a poder circular i, a més, la ITV estava caducada i desfavorable. A l'escorcollar el vehicle, els agents hi han trobat una falç de grans dimensions, que ha estat intervinguda. El vehicle ha quedat immobilitzat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google