Premi de ciclistes per a la Policia Municipal
El guardó del 2020 va ser per Francesc Suárez
- El Numancia, prova de foc per al Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
18 de setembre de 2021 a
les 07:15
Actualitzat el
17 de setembre de 2021 a les
23:42
L’associació BiciTerrassa Club (BiTer) ha concedit el seu premi anual “Premi BiTer 2021” a la Policia Municipal de Terrassa "per la seva constant col·laboració en promoure la bicicleta com a mitjà de transport". L'entitat destaca els projectes conjunts que s’han dut a terme els darrers anys: el circuit d’educació viària, la formació de Guies Ciclistes, el protocol d’assetjament a ciclistes, la nova ordenança de mobilitat i l’acompanyament a totes les pedalades populars.
L’acte de lliurament del premi va tenir lloc dijous a la plaça de la Bicicleta, el mateix dia que feia cinc anys s’inaugurava el monument a la Bicicleta, obra de l’escultor terrassenc Joan Martínez. Durant l’acte, es va lliurar també el Premi BiTer 2020 a Francesc Suárez, guardó que va ser concedit el passat mes de juny.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu
-
Terrassa
L'Ajuntament recorre al Suprem la sentència sobre els clients de Mina
-
Terrassa
Ciutadans i entitats ja poden proposar idees per renaturalitzar les rieres de Terrassa
-
Terrassa
Els Minyons tornen al bressol de la colla amb una actuació a Can Torres
-
Terrassa
Alerta: es fan passar per l'Ajuntament de Terrassa per cometre estafes