Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador. A l'R4 hi ha ha retards per un accident amb una persona en un punt no autoritzat de pas a Terrassa.
- L’antic edifici de jutjats, dotze anys esperant llogater
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de setembre de 2021 a les 07:51
Actualitzat el 27 de setembre de 2021 a les 07:42
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí no es registren retencions a les principals vies que passen pel Vallès Occidental.
Quant als autobusos urbans de Terrassa, les parades Segle XX i Concili Egarenc de l’L9 estan fora de servei per obres. Els autobusos circulen per la carretera de Montcada i fan servei a les parades Terrassa Industrial i Col·legi (L1 i L4) direcció Rambla d’Ègara.
TGO informa de normalitat en el servei. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis també circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
Envia'ns una fotografia amb els teus regals de Reis!
-
Terrassa
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura
-
Terrassa
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social"