Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador. A l'R4 hi ha ha retards per un accident amb una persona en un punt no autoritzat de pas a Terrassa.
- L’antic edifici de jutjats, dotze anys esperant llogater
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de setembre de 2021 a
les 07:51
Actualitzat el
27 de setembre de 2021 a les
07:42
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí no es registren retencions a les principals vies que passen pel Vallès Occidental.
Quant als autobusos urbans de Terrassa, les parades Segle XX i Concili Egarenc de l’L9 estan fora de servei per obres. Els autobusos circulen per la carretera de Montcada i fan servei a les parades Terrassa Industrial i Col·legi (L1 i L4) direcció Rambla d’Ègara.
TGO informa de normalitat en el servei. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis també circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Miqui Giménez guanya el Premi Crítica Serra d'Or 2026: “Tant de bo mai parem de cantar als nens i a les nenes”
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 9 d'abril del 2026
-
Terrassa
Un mes per evitar el sacrifici dels porcs de La Muntanyeta: "Vaig com boja buscant llocs, no hi ha places per a tots"
-
Terrassa
L'Ajuntament defensa la zona blava de Can Roca: 45% d'ocupació i més comerç
-
Terrassa
Terrassa impulsa la participació ciutadana per avaluar el Pla DASIG i preparar-ne el relleu
-
Terrassa
Els cotxes de fora col·lapsen el Pla del Bonaire: "Aparquen on volen, fins i tot a la vorera"