Mútua reprèn el seu cicle de conferències amb l’autisme com a protagonista
Terrassa
La cita és dijous a les 18 hores al perfil d'Instagram de l'entitat
- “La fotografia és molt important, gairebé a nivell de teràpia vital”
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot" Joan Muñoz
-
-
-
Terrassa La riuada del 1962, ara amb noms i cognoms: "La voluntat és dignificar cada víctima i reparar a les famílies" Joan Muñoz
-
Terrassa Ballar com a eina de benestar durant el procés oncològic: “Et dona ales per alliberar-te” Arnau Fort
Publicat el
30 de setembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
30 de setembre de 2021 a les
13:46
MútuaTerrassa reprèn avui, dijous, el seu cicle de conferències “Dijous de Mútua”, concebut amb la idea de divulgar temes mèdics i informar-ne de forma entenedora. Aquesta tarda, després de l’aturada estival, Amaia Hervás, cap del Servei de Salut Mental Infanto-Juvenil de l’entitat, parlarà sobre l’autisme a partir de les 18 hores.
La doctora explicarà el significat de l’espectre autista, així com l’afectació entre homes i dones i les edats més freqüents a partir de les quals es comença a detectar. A més, la metgessa també donarà pautes per tal que els pares el puguin identificar, parlarà sobre el diagnòstic i també exposarà en què consisteix el tractament i l’autisme en l’edat adolescent i adulta.
El paper de les famílies és un altre dels aspectes que es tractaran, així com la possible incorporació de les persones amb autisme a la vida laboral i què pot fer la societat per ajudar-les.
El programa d’enguany el formen un total de sis converses que es van iniciar a l’abril i finalitzaran al novembre i que s’han treballat d’acord amb les aportacions i peticions temàtiques realitzades pels assistents a edicions anteriors.
D’acord amb les circumstàncies del context actual i tal com es va donar a conèixer a l’abril coincidint amb l’inici de les conferències, el cicle ha adoptat el format en línia (a través de l’emissió en directe per l’Instagram de MútuaTerrassa) i també ha incorporat la modalitat de conversa entre un professional de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa (HUMT) i el periodista Marc Redorta.
La sessió d’avui serà l’avant-penúltima. La següent serà el 28 d’octubre, quan la temàtica que es tractarà serà l’afectació a la salut de la microbiota intestinal. El cicle finalitzarà el dijous 25 de novembre amb una conversa sobre el Parkinson.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El PP proposa incorporar pistoles Taser a la Policia Municipal de Terrassa
-
Terrassa
Les Arenes i Sant Llorenç tindran una nova zona de lliure circulació de gossos
-
Terrassa
Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home a Terrassa: Apunten a una baralla entre sensesostres
-
Terrassa
La Festa Major de Torre-Sana provocarà afectacions al servei de bus L3
-
Terrassa
Un conveni que dinamitza la restauració
-
Terrassa
Els ultrasons obren una nova era mèdica, que es descobreix al MNACTEC