- Reviure les bandes sonores de Mecano
ARA A PORTADA
-
Terrassa Prop de 10 milions d'euros pel manteniment, millora i confort climàtic de les escoles de Terrassa Arnau Fort
-
Terrassa El PSC qualifica de "mandat perdut" els tres anys de govern de Ballart i s'alça per liderar "una nova etapa" Arnau Fort
-
-
Terrassa El gest de Dani Olmo amb Terrassa: bandera a la cintura després de conquerir el Mundial Laura Massallé
-
Publicat el
15 d’octubre de 2021 a
les 07:52
Actualitzat el
15 d’octubre de 2021 a les
12:17
La regidora d’Educació, Teresa Ciurana, va mantenir ahir la primera reunió presencial amb el conseller Josep Gonzàlez -Cambray, en la que es va parlar, entre altres temes, del futur institut escola Sala i Badrinas. A la trobada també va participar la directora dels serveis territorials d’Educació al Vallès Occidental, Maria Teresa Fons. El centre porta deu cursos en barracons a la carretera de Rubí i fa anys que reivindica la construcció del nou i definitiu centre. Els estudiants de primer d’ESO, aquest any han començat curs a l’escola Auró.
El nou edifici de l’institut-escola Sala i Badrinas s’ubicarà a les dues naus conservades per aquesta finalitat. La Generalitat, informa Teresa Ciurana, “no té previst construir un edifici de nova planta donat que les naus s’han de preservar”. El projecte del nou centre, doncs, “tindrà en compte la conservació de les dues edificacions” de l’antic complex tèxtil.
En aquest moment, la Generalitat de Catalunya aborda el procediment per a la redacció del projecte del nou centre. La previsió és que obri portes el curs 2023-24.
La proposta tindrà en compte els suggeriments recollits al procés participatiu que s’ha dut a terme els darrers mesos a l’escola Sala i Badrinas. En aquest, tant les famílies, com els docents i els alumnes, han pogut dir la seva sobre com volen que sigui el nou institut-escola.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El PP vol treure més partit a les càmeres de videovigilància
-
Terrassa
La pista del poliesportiu de la Maurina estrenarà paviment
-
Terrassa
La doctora del CST Maite Garolera, nova catedràtica de Psicologia de la UIC: "Recerca i assistència han d'anar de la mà"
-
Terrassa
ERC i PSC reclamen un pla municipal per climatitzar les escoles públiques de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa salta, crida i riu amb el segon mundial d'Espanya
-
Terrassa
On és la pantalla gegant per veure la final de Mundial a Terrassa?