- Antoni Padrós entra al Museu Nacional d'Art
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’octubre de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 27 d’octubre de 2021 a les 07:34
Fomentar la lectura i l’escriptura és una manera també de descobrir talent amagat. L’Institut (INS) Blanxart fa molt temps que va engegar el certamen literari “Tal com sents” de contes i fa poc va proclamar els guanyadors. El primer premi ha estat per “El verger”, d’Ariadna Cañameras Vall, professora del Centre de Formació d’Adults Pegaso de Barcelona i el segon per “Visita inoportuna”, d’Isidre Canela Muray, professor de l’INS d’Horticultura i Jardineria de Reus i el segon
En la convocatòria d’aquest 2021, el jurat del concurs ha rebut 33 obres, de les quals 17 han estat seleccionades i formaren part de la publicació que fa el centre educatiu. Aquesta publicació té el valor afegit que els contes estan il·lustrats pels alumnes del departament artístic de batxillerat. El llibre està previst que surti a la llum el mes de maig de 2022.
Els 17 contes finalistes provenen d’autors d’arreu de Catalunya. No hi ha cap de Terrassa però si de municipis veïns del Vallès com Sant Cugat i Castellar. La festa literària del lliurament de premis es va celebrar al mateix institut en un acte presidit per la directora Antonia Rodríguez, acompanyada de Marta Ruiz, coordinadora general i directora artística del projecte. Ruiz va elogiar el treball dels alumnes del batxillerat artístic en la il·lustració dels contes seleccionats cada any en un certamen que acaba de sumar ja set edicions. L’acte es va completar amb un petit concert d’un sextet d’acordions del Conservatori Municipal de Terrassa amb la direcció de Josep Vila.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa