- Multa de 300 euros al Terrassa FC
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot" Joan Muñoz
-
Terrassa Les Arenes i Sant Llorenç tindran una nova zona de lliure circulació de gossos Pilar Màrquez
-
Diners Obren un nou taller oficial de Toyota a Terrassa: "Ho hem fet pels clients i pels treballadors" Laura Massallé
-
Cultura i Espectacles Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 25, 26 i 27 de setembre Javier Llamas
-
Terrassa Ballar com a eina de benestar durant el procés oncològic: “Et dona ales per alliberar-te” Arnau Fort
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
18 de novembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
18 de novembre de 2021 a les
11:02
Avui, dijous, sembla que sí, que els jardins de la Casa Alegre de Sagrera tornaran a obrir les seves portes. Portaven tancades uns quants dies degut a la presència de dos nius de vespes asiàtiques.
Dimarts, l’Ajuntament va anunciar que dimecres al matí es recuperaria la normalitat. Però dimecres al matí l’accés a aquest emblemàtic espai, pel carrer del Cardaire, continuava tancat. Segons el Consistori egarenc, la raó era “logística”. Alguns visitants preguntaven a la porta el perquè del tancament. “És perquè hi ha vespes, es veu”, responia una veïna. L’Ajuntament havia alertat del tancament amb cartells col·locats en el reixat, però ahir aquests cartells no hi eren.
El tancament va ser una mesura de prevenció adoptada dies enrere. Divendres passat, els jardins ja no eren visitables. Allà hi havia vespes asiàtiques. Un dels nius d’insectes es trobava al terra. Era el més perillós i ja ha estat retirat. L’altre niu encara va romandre als jardins, pero estava en alçada i per això els tècnics municipals creien que no suposava un perill imminent, segons va explicar el Consistori. De totes maneres. aquest segon focus será retirat (o tractat) la setmana vinent.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El PP proposa incorporar pistoles Taser a la Policia Municipal de Terrassa
-
Terrassa
Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home a Terrassa: Apunten a una baralla entre sensesostres
-
Terrassa
La Festa Major de Torre-Sana provocarà afectacions al servei de bus L3
-
Terrassa
Un conveni que dinamitza la restauració
-
Terrassa
Els ultrasons obren una nova era mèdica, que es descobreix al MNACTEC
-
Terrassa
Engeguen un procés participatiu per portar propostes feministes als plens municipals de Terrassa: "Si alguna dona queda fora, el feminisme no és inclusiu"