- Accident laboral greu a la planta de Can Barba
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
02 de desembre de 2021 a
les 16:36
Actualitzat el
02 de desembre de 2021 a les
20:58
Els bombers van intervenir aquest dimecres a la tarda en un domicili del Centre degut a una fuita en una bombona de butà. Els fets van tenir lloc al carrer de Baix, per sota de la Plaça Vella.
A les 19.14 hores, uns veïns de la zona van trucar als serveis d'emergències per informar de la forta olor a gas que notaven en el domilici. Tot apuntava a una fuita en una bombona d'una estufa de butà. Els bombers van recomanar als afectats que traguessin la bombona a l'exterior. Així no han fer. Quan van arribar els efectius de bombers a l'edifici, el dipòsit estava al balcó.
Els bombers van revisar la bombona i la van desbloquejar i netejar. L'estufa ja estava a disposició de la família, un home i una dona. L'incident es va saldar sense intoxicats.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors