Rescaten un gos caigut d'un primer pis
Els bombers s'han despenjat amb cordes des d'una terrassa
- Sarai Gascón torna amb el CN Terrassa a Castelló
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 02 de desembre de 2021 a les 20:59
Actualitzat el 03 de desembre de 2021 a les 09:32
Els bombers han rescatat avui un gos que havia caigut al pati d'una casa abandonada des d'un primer pis. Els efectius del cos d'emergències s'han despejat amb cordes des d'una terrassa per fer les maniobres de salvament. El ca estava sa i estalvi, en principi.
La intervenció s'ha realitzat a les 15 hores al carrer del Camí de Castellar, al costat de la cantonada amb el carrer del Doctor Ferran, al barri de Sant Pere Nord. Una dotació de Bombers de la Generalitat s'ha desplaçat a la zona amb el camió autoescala. Una vegada al loc, els rescatadors han avaluat la millor forma d'accedir al pati i han decidit baixar amb cordes des d'un terrat. L'operació ha durat uns trenta minuts. El gos, que ha estat retornat al seu propietari, semblava en bon estat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"