- Busca al teu armari peces de roba i accessoris de festa que estiguin en bon estat i que ja no facis servir
- Inscriu-te enviant un email a inscripcions@cdmt.cat
- Entrega la teva roba neta a l'equip de selecció, durant els dos dies previs a l'esdeveniment (dijous 16, de les 10 a les 13.30 i de les 16 a les 18 hores, i divendres 17, de les 10 a les 13.30 hores al Museu Tèxtil) i rebràs els teus swaps
- Ves a l'esdeveniment, selecciona els articles que més t'agradi i fes servir els teus swaps per pagar
Intercanvi de roba de festa al Museu Tèxtil
L'Associació Moda Sostenible Barcelona organitza una activitat per renovar l'armari allargant la vida de la roba
- Intercanvi de roba de festa al Museu Tèxtil
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de desembre de 2021 a
les 18:00
Actualitzat el
09 de desembre de 2021 a les
07:44
Potenciar els hàbits de moda sostenible, al mateix temps que el sistema circular. Aquest és l'objectiu del Swap Festa, un intercanvi de roba de festa que l'Associació de Moda Sostenible Barcelona està organitzant per al pròxim 19 de desembre a Terrassa.
La jornada compta amb la col·laboració de Solidança i el Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa (CDMT) i se celebrarà precisament a aquest espai entre les 10 i les 14 hores. "És una activitat sense ànim de lucre, una oportunitat per renovar l'armari i a la vegada ajudar el planeta combatent el canvi climàtic, allargant la vida de la roba i minimitzant el consum de peces", explica Cris Melo, representant de l'associació a Terrassa. "Allargar la vida de la roba redueix la nostra empremta de carboni i la contaminació ambiental", destaca Melo.
Els interessats a participar-hi han d'inscriure's enviant un correu electrònic a inscripcions@cdmt.cat. Els passos que han de seguir són els següents:
Notícies recomenades
-
Terrassa
Aquestes són les colles que formen part de la cultura popular de Terrassa
-
Terrassa
Miqui Giménez guanya el Premi Crítica Serra d'Or 2026: “Tant de bo mai parem de cantar als nens i a les nenes”
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 9 d'abril del 2026
-
Terrassa
Un mes per evitar el sacrifici dels porcs de La Muntanyeta: "Vaig com boja buscant llocs, no hi ha places per a tots"
-
Terrassa
L'Ajuntament defensa la zona blava de Can Roca: 45% d'ocupació i més comerç
-
Terrassa
Terrassa impulsa la participació ciutadana per avaluar el Pla DASIG i preparar-ne el relleu