
- La víctima d'un robatori "deté" el lladre
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 20 de desembre de 2021 a les 19:42
Actualitzat el 20 de desembre de 2021 a les 16:06
Un incendi ha causat danys aquest dilluns en un habitage del Pla del Bon Aire. Tot apunta que el foc s'ha iniciat en un jersei que s'ha sobreescalfat en estar a sobre d'una llum.
Ha passat a les 3.20 hores en un pis, un quart, del carrer de Sabadell. El foc cremava part d'un safareig. Havien rebentat uns vidres.
Tres dotacions de Bombers de la Generalitat han acudit al carrer de Sabadell. Una quarta unitat ha estat també activada però pràcticament no ha arribat a intervenir.
El foc ha cremat la roba, ha fet saltar uns vidres i ha omplert de llum part de l'habitatge, però no ha ocasionat ferits ni intoxicats.
Notícies recomenades
-
Terrassa Dispositiu policial a l’Estació del Nord acaba amb tres denúncies per drogues i una arma prohibida
-
Terrassa Terrassa recupera gran part dels regs per aspersió
-
Terrassa Ombra, història i curiosos a la Seu d’Ègara
-
Terrassa Un estiu a Terrassa… sense la Masia Freixa
-
Terrassa El Karmel demanda tres famílies de l’escola
-
Terrassa L’Ajuntament obre una nova convocatòria de les beques de recerca a l’excel·lència