
- Incendi en un pis de Sant Llorenç de Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 11 de gener de 2022 a les 12:28
Actualitzat el 11 de gener de 2022 a les 13:05
El mateix habitant va apagar el foc, però els bombers van revisar la instal·lació per descartar-ne un revifament. Un incendi va causar danys en la cuina d'un habitatge de Sant Llorenç aquest dilluns passat a la nit.
Els serveis d'emergències van ser avisats a les 21.45 hores: s'havia declarat un incendi en un pis ubicat a la plaça del Mil·lenari. Cinc dotacions de Bombers de la Generalitat s'hi van desplaçar juntament amb una patrulla de la Policia Municipal.
No hi havia cap ferit i les flames estaven apagades, segons fonts dels serveis d'emergències. Un habitant del pis havia sofocat l'incendi però igualment havia alertat el sistema 112 per precaució. Els bombers van inspeccionar la campana extractora, on s'havia originat el foc, i van comprovar que no hi havia perill que el foc revifés.
Dissabte passat, un altre incendi va causar destrosses en una cuina al mateix barri, aquest cop a l'avinguda del Vallès.
Notícies recomenades
-
Terrassa Es commemoran 150 anys de la policia municipal
-
Terrassa Protecció Civil demana prudència a la ciutadania per les fortes pluges
-
Terrassa ERC critica que el Pla d’asfaltatge “no és un pla real” i “no disposa dels recursos suficients”
-
Terrassa Avís per intensitat de pluja a Terrassa i el Vallès Occidental
-
Terrassa Nova llar per seguir cuidant
-
Terrassa La tardor de Terrassa respira cinema i moda: "Dos àmbits on la ciutat és referent internacional"