Manifestació a Terrassa contra una antena de mòbils
Un centenar de persones ha participat a la protesta

- Tothom d’acord: rues al juny
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 21 de gener de 2022 a les 20:46
Actualitzat el 22 de gener de 2022 a les 17:05
No volen una antena de telefonia que ja ha estat instal·lada però encara no està en funcionament. I no està en funcionament per les protestes veïnals que ha aixecat la seva col·locació en un edifici d’habitatges de les Arenes, on aquest divendres a la tarda ha tingut lloc un nou acte de rebuig: una manifestació que ha recorregut part del barri i que ha comptat amb la participació d’un centenar de persones.
L’antena ha estat instal·lada en la terrassa d’uns blocs de pisos situats entre el carrer d’Olot, el de Solsona i el de la Garona. Allà ha acabat la manifestació, iniciada a les portes del centre social de les Arenes, al carrer de Joan XXIII.
https://www.diarideterrassa.com/fotografia/2022/01/21/fotos-manifestacio-contra-lantena-de-telefonia-de-les-arenes/
“No a l’antena”, cridaven els veïns, agrupats darrere una pancarta de missatge igual de simple: “No antena”. La marxa, amb agents de la Policia Municipal tallant vies i vigilant el recorregut, ha passat pel carrer del Canigó i el de l’Aneto, per continuar pel de Cervera i acabar al d’Olot. Allà, davant de l’edifici de la intal·lació de telefonia, han estat els manifestants una bona estona. “Posar una antena en un bloc d’habitatges és un disbarat”, deia un.
L’associació de veïns de les Arenes-la Grípia-Can Montllor ha donat suport a les reivindicacions. Va tramitar la comunicació de la manifestació i es la dipositària de centenarse de signatures de denúncia recollides al barri.
L’antena s’ha instal·lat amb la connivència d’una de les dues comunitats d’una mateixa finca. L’altra denuncia que no ha estat consultada
Notícies recomenades
-
Terrassa Pantalles per facilitar la intermodalitat a Ferrocarrils
-
Terrassa Investigació oberta per una agressió sexual al parc de la Cogullada
-
Terrassa Detingut un home per gravar menors als vestidors del Club Natació Terrassa
-
Terrassa Operació dels Mossos a Ca n'Anglada: desallotgen el Milton
-
Terrassa Més de 894.000 euros per cobrir partides socials
-
Terrassa Èxit d’assistència a les Nits d’Estudi de la Biblioteca Central