Jordi Ballart: "Torno amb tota la força i la il·lusió"
L'alcalde explica demà a Diari de Terrassa la seva experiència a l'Hospital de Sant Pau, tenint cura del seu fill gran malalt de càncer, i els projectes de ciutat que marcaran la seva plena tornada a la política
- Una ullada al passat per seguir el camí
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de gener de 2022 a
les 21:00
Actualitzat el
29 de gener de 2022 a les
01:39
Diari de Terrassa publica aquest dissabte la primera entrevista que l'alcalde de Terrassa Jordi Ballart concedeix després de deixar l'Hospital de Sant Joan de Déu, on ha passat sis mesos tenint cura del seu fill malalt de càncer.
Ballart torna de ple a l'activitat política "amb força i il·lusió", amb nous projectes per a la recta final del mandat.
Ballart explica com li va canviar la vida la malaltia sobtada del seu fill gran. "Un fet així no t’ho esperes mai -diu-. Era el segon dia de vacances i havíem llogat un apartament al Maresme per estar prop de casa".
A l'entrevista, l'alcalde parla de Terrassa, dels reptes de futur que afronta la ciutat i dels seus objectius polítics.
Reflexiona sobre les expectatives econòmiques de la ciutat i fa una crida al sector econòmic: "Poso Terrassa a la disposició de tothom, de les forces vives de la ciutat, dels poders econòmics, de les empreses, de les multinacionals que hi ha a Catalunya i Espanya perquè vinguin a invertir".
També comenta el seu futur polític i parla sobre la relació amb els socis de govern. "Tornaria a governar amb ERC, fins i tot amb majoria absoluta", assegura.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors