Estava en crida i cerca i el troben en un bar a Terrassa
Uns policies van inspeccionar el local

- Estava en crida i cerca i el troben en un bar a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 14 de març de 2022 a les 20:43
Es trobava en el moment menys idoni en el lloc menys idoni. I, sobretot, es trobava en situació de crida i cerca, fet pel qual va acabar al dipòsit de detinguts. Un individu va ser arrestat diumenge passat en tenir pendent un requeriment quan uns policies municipals van inspeccionar el local del barri de Ca n’Aurell en el qual es trobava com a client.
La intervenció la va efectuar una dotació del cos local al carrer de l’Infant Martí a les 0.05 hores de diumenge. A aquella hora, els agents van entrar en l’establiment per realitzar una inspecció administrativa.
No ha transcendit com va acabar des del punt de vista administratiu la intervenció. El que sí ha explicat la Policia Municipal és que els agents van identificar el responsable del local i dos clients que hi havia en l’establiment a aquella hora. I que un dels clients va ser detingut.
En filtrar les dades dels identificats al sistema d’informació policial, els agents van constatar que aquell client tenia pendent una ordre de crida i cerca amb detenció. Els guàrdies van complimentar el requeriment de manera immediata.
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana