Torre-sana i Montserrat faran una festa major conjunta
Terrassa
La celebració es realitzarà en dos caps de setmana de juny
- Nova associació comercial a Terrassa: Som Sant Pere Nord
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot" Joan Muñoz
-
Terrassa Les Arenes i Sant Llorenç tindran una nova zona de lliure circulació de gossos Pilar Màrquez
-
Diners Obren un nou taller oficial de Toyota a Terrassa: "Ho hem fet pels clients i pels treballadors" Laura Massallé
-
Cultura i Espectacles Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 25, 26 i 27 de setembre Javier Llamas
-
Terrassa Ballar com a eina de benestar durant el procés oncològic: “Et dona ales per alliberar-te” Arnau Fort
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
13 d’abril de 2022 a
les 20:34
Ja que l’espera “sanitària” ha estat de dos anys, el retrobament serà doble. Doble pels dos caps de setmana en els quals se celebrarà la festa major. I doble perquè les associacions de veïns de Torre-sana i Montserrat s’han unit per a aquests festeigs amb aroma a retorn. Tots dos barris celebraran una festa major conjunta al juny. Les activitats es desenvoluparan en dos llocs, un a cada barri: el parc de Gernika i el recinte de l’antic mercadal.
Serà els dies 10, 11 i 12, i els dies 16, 17 i 18 de juny. Al novembre passat, les dues associacions van dur a terme una festa de germanor, que va incloure un “escape room” dedicat a Halloween. Allò es podria apreciar com una bestreta per al que vindrà ara: la festa major de dos barris en un sol esdeveniment, amb un sol programa que els organitzadors estan encara perfilant.
Per descomptat, si la festa serà conjunta, els escenaris on se celebrarà seran compartits també: una part del programa tindrà lloc al parc de Gernika, a Torresana, i l’altra, en el recinte de l’antic mercat ambulant del sector Montserrat. Abans això sí, l’equipament haurà de ser sotmès a una neteja profunda. És un aparcament a l’aire lliure, però s’ha convertit també en un cementiri de vehicles abandonats i en informal taller mecànic de transvasament de peces d’uns cotxes a uns altres. En els dos escenaris es durà a terme una festa de dos per un, unificada, després de dos anys d’ajornament per la pandèmia del coronavirus.
Fira
“Ja que recuperem la festa als carrers, ho fem en gran”, diu Ruth Hibernon, la presidenta veïnal de Torre-sana en al·lusió a aquesta peculiar unió de forces que es va començar a gestar des de la primera ona de la pandèmia, indica Antonio Cazorla, president de l’associació de veïns de Montserrat. “Hem tingut el local pràcticament tancat i vam decidir no organitzar les festes fins que la situació millorés”, assenyala Antonio Cazorla. Abans, insisteix, l’Ajuntament haurà d’endreçar (una vegada més) l’espai del mercadal. “Hem informat moltes vegades de la situació i hem demanat que aquest sigui un punt d’atenció diari de la policia de barri”, afegeix el president veïnal de Montserrat.
Les dues entitats organitzaven juntes una cavalcada de Reis, i han fet el pas per a una festa major única que segurament comptarà amb un espai de fira en el recinte del mercadal.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El PP proposa incorporar pistoles Taser a la Policia Municipal de Terrassa
-
Terrassa
Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home a Terrassa: Apunten a una baralla entre sensesostres
-
Terrassa
La Festa Major de Torre-Sana provocarà afectacions al servei de bus L3
-
Terrassa
Un conveni que dinamitza la restauració
-
Terrassa
Els ultrasons obren una nova era mèdica, que es descobreix al MNACTEC
-
Terrassa
Engeguen un procés participatiu per portar propostes feministes als plens municipals de Terrassa: "Si alguna dona queda fora, el feminisme no és inclusiu"