Foc en una nau abandonada on dormen indigents a Terrassa
Els bombers no han trobat ningú dins de l'edifici

- Millores a la xarxa d’aigua als Caus de Vacarisses
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 21 d’abril de 2022 a les 11:00
Actualitzat el 21 d’abril de 2022 a les 13:02
Efectius de bombers han treballat durant dues hores aquest dijous de matinada per sofocar l'incendi en una nau abandonada de Terrassa i revisar el seu interior, doncs és conegut que l'edifici és utilitzat per persones sense sostre per pernoctar-hi. No s'hi ha trobat ningú.
El foc s'ha declarat al voltant de les 2 hores al carrer del Pintor Huguet, en un complex d'immobles de Sant Pere Nord en desús. Des de fa anys és objecte d'ocupacions i la policia hi ha anat unes quantes vegades per identificar els ocupants i atendre requeriments de veïns.
Aquesta matinada de dijous, fins a sis dotacions de Bombers de la Generalitat s'han desplaçat a la zona, entre el carrer del Pintor Huguet, el de Josep Maria Palau i el de la Poetessa Caparà, en rebre alertes sobre un incendi en una de les naus. En efecte, un foc afectava un dels edificis. Finalment, ha cremat una de les dependències, una habitació.
Els efectius del cos d'emergències han inspeccionat la finca durant llarga estona, però no han trobat ningú. La intervenció ha acabat a les 4 hores.
Notícies recomenades
-
Terrassa Vallparadís, un oasi per passar la calor
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa Comencen les obres de l'avinguda del Vallès
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: L'Argentina, el Marroc i el castell de Carcasona