- Precintat un bar de Terrassa per tenir la llum punxada
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 03 de maig de 2022 a les 15:17
Actualitzat el 03 de maig de 2022 a les 18:49
La Policia Municipal ha precintat un bar de Terrassa, al barri de Guadalhorce, perquè tenia el subministrament elèctric manipulat.
La intervenció la va efectuar aquest dilluns passat la Unitat d’Investigació i Inspecció de la Policia Municipal. Va començar a les 9.23 hores, quan els agents van comprovar que l'establiment de restauració, al carrer de Guadalhorce, s'alimentava amb una connexió elèctrica fraudulenta. Els agents van actuar juntament amb tècnics de la companyia elèctrica.
La unitat policial ja havia acudit al local abans. Va efectuar-hi una inspecció el passat 25 d’abril, quan va constatar la manipulació del fluit. La policia va programar una nova inspecció conjunta per desplegar-la aquest dilluns.
Els agents van precintar l’entrada de l’establiment "per evitar qualsevol perill per als veïns" i van comunicar al titular l’obligació de cessar l’activitat, segons afirma la Policia Municipal, que ha obert diligències al responsable del bar per cometre, presumptament, un delicte de defraudació del fluid elèctric.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas
-
Terrassa
Terrassa inicia un pla per ampliar les zones d’ombra als patis escolars
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral