- Esfondrament d'un tram de calçada a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Dubtes sobre l'impacte real de la subvenció per netejar pintades: “Amb 50.000 euros no n’hi haurà per a gaire” Joan Muñoz
-
Conclou la renovació de la façana nord de MútuaTerrassa i comença el procés a la façana sud Arnau Fort
-
L’Ajuntament insta a Egara Power a marxar: tenen deu dies per retirar el material de la sala Sergi Estapé
-
-
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 18 de maig de 2022 a les 12:37
Actualitzat el 18 de maig de 2022 a les 17:15
Els serveis d'emergències van intervenir aquest dimarts a Terrassa per un esfondrament que es va produir en un tram de calçada. Els fets van tenir lloc a les 20.20 hores al carrer de Salmerón, al barri de Sant Pere.
Fins i tot els bombers van ser alertats del forat, que es va obrir a l'alçada del número 232 del carrer, entre el d'Ignasi Iglesias i el d'Ubach i Soler, davant de l'escola la Roda. Efectius de la Policia Municipal es van fer càrrec de les gestions per avisar un tècnic de l'Ajuntament que revisés el clot, de dimensions considerables. Uns agents van desviar la circulació d'autobusos.
Un grup de d'operaris ha arranjat el tram en una intervenció d'urgència. Aquest matí de dimecres el forat ja estava tapat amb planxes que ocupaven uns sis metres quadrats.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Formar per treballar: el gran repte
-
Terrassa
El 50% dels usuaris del projecte Treball als Barris troba feina
-
Terrassa
La Magdalena, llesta pel segon quatrimestre de 2026
-
Terrassa
A judici els dos agents de la Policia Nacional que van discriminar la professora de Terrassa per parlar català
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa afinaran motors a Granollers abans de la seva diada
-
Terrassa
Les pluges descarreguen amb força al Vallès