Canvis en la mobilitat al voltant de l’Estadi Olímpic en el Mundial
Al Parc Vallès s'habilitarà un aparcament que es connectarà amb l'Estadi mitjançant autobusos
- Canvis en la mobilitat al voltant de l’Estadi Olímpic en el Mundial
ARA A PORTADA
-
-
-
Podria nevar aquesta setmana a la Mola?: "Si precipita, la cota de neu estarà en 400 o 500 metres" Redacció
-
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas Pilar Màrquez
-
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada Redacció
Publicat el 21 de juny de 2022 a les 08:06
Actualitzat el 21 de juny de 2022 a les 10:19
Al llarg del Mundial es produiran afectacions en el trànsit que comportaran talls de carrers, canvis de sentit i prohibició d’aparcar en diferents zones.
Carrer dels Voluntaris, entre Antoni Bros i Sometent de Castella. Restarà tallat al trànsit en els dos sentits. Només es permetrà l’accés de vehicles (de 9 hores a 1 hores) des del carrer d’Antoni Bros fins al dels Jocs Olímpics i sortida cap al nord als autocars de les jugadores, taxis, PMR, vehicles de serveis d’emergències i autoritzats. Es prohibeix l’estacionament dia i nit, excepte pels autocars de les jugadores que aparcaran en el tram d’Antoni Bros-Jocs Olímpics. Els vehicles d’emergències també podran entrar i sortir a l’espai tancat de la Fan Zone per la cruïlla amb el carrer dels Jocs Olímpics.
Carrer dels Voluntaris, entre Ancianitat i Sometent de Castella. Es prohibirà la circulació en sentit oest des del carrer de l’Ancianitat.
Carrer dels Jocs Olímpics, entre Abat Marcet i el vial nord de la Plaça de Can Roca. Tallat al trànsit i prohibició de l’estacionament dia i nit. Només hi podran accedir vehicles dels serveis d’emergències des de l’avinguda d’Abat Marcet i vehicles autoritzats. S’habilitarà una reserva PMR i una altra de taxis de 9 hores a 1hores, d’uns 45 metres de longitud cadascuna, al tram Voluntaris-vial nord Plaça de Can Roca.
Vial nord de la Plaça de Can Roca. El 28 de juny es canviarà de sentit. Només es podrà circular cap al carrer dels Jocs Olímpics.
Carrer de Campiones Olímpiques, entre Voluntaris i Abat Marcet: Es restringirà la circulació. Només podran accedir-hi, de 9 hores a 1 hores, autobusos, residents i PMR. Es
prohibeix l’estacionament dia i nit. Les PMRs afectades es traslladen al carrer de Pintor Vancells, entre Campiones Olímpiques i Ancianitat. En aquest tram de carrer es posaran tanques i cinta groga als laterals del carril de circulació perquè els vianants puguin transitar pels cordons d’estacionament.
Carrer del Pintor Vancells, entre Ancianitat i Campiones Olímpiques. Es restringirà la circulació. Només podran accedir-hi: residents, PMRs i vehicles que hagin d’accedir a les instal·lacions de LaFACT.
D'altra banda, el servei d’autobusos ampliarà l’horari de servei de les línies H, 7, 8 i 9. S’habilitarà un aparcament gratuït al Parc Vallès, des d’on s’enllaçarà amb l’Estadi amb línies de bus regulars. Les persones amb entrada per als partits del Mundial viatjaran de forma gratuïta. També el servei de bus a Terrassa serà gratuït per a les persones voluntàries del Mundial, que hauran d’acreditar la seva condició als conductors dels vehicles.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred
-
Terrassa
Càritas Terrassa rep el suport de la Fundació ”la Caixa” per impulsar un projecte per a joves vulnerables
-
Terrassa
MútuaTerrassa impulsa la formació de professionals d’Atenció Primària amb un curs d’actualització
-
Terrassa
Terrassa reformula les bases per a subvencions: més agilitat i criteris ètics des del gener
-
Terrassa
19.000 euros per a cinc estudiants del Campus Terrassa
-
Terrassa
Dos mesos més per les obres a la Masia Freixa