L’anunci de Netol serà propietat del MNACTEC i continuarà al carrer de la Font Vella
Aquesta setmana s'estan acabant de tancar els detalls de l'acord de la donació entre el musèu i la propietat de l’edifici, que se signarà en els propers dies

- L’anunci de Netol serà propietat del MNACTEC i continuarà al carrer de la Font Vella
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2022 a les 13:04
Actualitzat el 28 de setembre de 2022 a les 21:11
El Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) incorporarà a les seves col·leccions l'anunci de Netol dels anys 60 aparegut al carrer de la Font Vella de Terrassa, que passarà a ser propietat del MNACTEC un cop se n'hagi formalitzat la donació per part del propietari de l'edifici on es troba. L'anunci es restaurarà in situ i es mantindrà a l'espai públic tot i formar part de les col·leccions del MNACTEC.
Aquesta setmana s'estan acabant de tancar els detalls de l'acord de la donació entre el MNACTEC i la propietat de l’edifici, que se signarà en els propers dies. Un cop signat el conveni, el Museu iniciarà la primera fase de consolidació de l'anunci per evitar-ne una major degradació i, a continuació, es durà a terme la segona fase d’efectiva restauració de l’element.
Aquesta fórmula de propietat de l’objecte per part del Museu amb manteniment en l'espai públic és un sistema museològic innovador que ja s'ha utilitzat en el cas d'altres peces de museu en entorns urbans.
El mes de juliol passat, es van reunir l'Ajuntament de Terrassa, el MNACTEC i el propietari per mirar de trobar una solució conjunta per conservar l'anunci, que finalment s’ha fet a dues bandes entre la propietat i el MNACTEC.
Notícies recomenades
-
Terrassa Els gats negres al debat polític: l'oposició demana explicacions sobre la mesura
-
Terrassa Mor l'empresari Òscar Daunis a l'edat de 64 anys
-
Terrassa Terrassa reuneix experts europeus per avançar en la gestió d’emergències climàtiques
-
Terrassa Intercepten un vehicle que fugia pel centre de Terrassa i hi troben una arma blanca i un patinet robat
-
Terrassa Terrassa bonifica la tarifa social de l’aigua a més de 2.000 famílies en la factura d’ús domèstic
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa brillen a la Diada dels Castellers de Sants