- Enxampat a Terrassa sense carnet, drogat i amb un ganivet
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
05 d’octubre de 2022 a
les 16:07
Actualitzat el
05 d’octubre de 2022 a les
16:47
L’avinguda de les Arts ja està oberta al trànsit. L’Ajuntament de Terrassa ha retirat aquest dimecres les tanques i altres elements de seguretat que impedien la circulació per tot el recorregut d’aquesta via situada al límit nord de Poble Nou-Zona Esportiva.
Acaba així la situació anòmala d’aquest sector: les obres estaven acabades des de feia molts mesos, pero, segons el consistori, una intervenció que havien d’emprendre els promotors en el clavegueram va ajornar l’obertura de la flamant infraestructura viària.
L’Ajuntament va negociar amb la companyia constructora la recepció parcial de l’obra per deixar passar ja els vehicles de manera immediata, i així ha estat. Des d’aquest dimecres, Terrassa disposa d’un nou eix de comunicació al nord, a tocar de la B-40, enllaçant l’avinguda de Béjar amb la carretera de Rellinars. El veïnat el reclamava per descongestionar el trànsit de la zona.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimecres 8 d'abril del 2026
-
Terrassa
Terrassa ensenya com fer tràmits en línia en sessions a les biblioteques
-
Terrassa
El simposi sobre el Trastorn Límit de la Personalitat de MútuaTerrassa celebra deu anys com a referent en salut mental
-
Terrassa
Terrassa rebrà més de 3 milions d'euros per a 34 dels seus centres educatius
-
Terrassa
Terrassa bolca les seves escoles en la candidatura de la Seu d’Ègara a la UNESCO
-
Terrassa
Vox Terrassa presentarà un recurs contra la sanció imposada als seus tres regidors