- En mig de les obres, botigues amb liquidacions
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 03 de novembre de 2022 a les 19:25
La lluita contra el càncer de mama reunirà aquest diumenge desenes de persones a Terrassa. El barri de Can Tusell acollirà una Marea Rosa. Serà a partir de les 11 hores a la plaça de Can Tusell, al costat del casal cívic.
L'activitat ha estat organitzada per l'associació veïnal de Can Tusell i l'Hermandad Rociera de Santa Maria de les Arenes-Voces del Camino. Els impulsors han concebut la iniciativa per a aquelles persones que no puguin participar en la cursa de les dones que es farà a Barcelona.
De moment, unes 80 dones estan inscrites en la marea terrassenca. Els diners recaptats seran destinat a la lluita contra el càncer de mama. L'esdeveniment començarà amb un esmorçar compartit (amb el menjar portat de casa) i continuarà amb una caminada per la zona.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"