Tres naus desallotjades en un mateix operatiu a Terrassa
Terrassa
Intervenció policial a Ca n'Aurell
- Junts rebutja retallar bonificacions a les plaques fotovoltàiques
ARA A PORTADA
-
Terrassa Més de 17.000 euros de renda de diferència entre la zona més rica i la més pobra de Terrassa Joan Muñoz
-
Fotogaleries FOTOS | L'automobilisme clàssic celebra la 7a Pujada a la Mata - Ciutat de Terrassa Pol Ortega
-
Terrassa Perruqueria Sant Pere, botiga de barri: “Quan domines l’ofici, tot el que et demanin ho saps fer” Alejandro García
-
Terrassa Una arriscada persecució policial acaba amb tres policies municipals ferits i dos detinguts a Terrassa Aketza Martín
-
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
03 de novembre de 2022 a
les 13:12
Actualitzat el
03 de novembre de 2022 a les
19:07
No era la primera vegada que efectius policials intervenien allà. L'Ajuntament de Terrassa espera que aquest, el que va efectuar aquest dimecres, sigui l'últim operatiu de desallotjament d'un complex de tres naus situat entre els carrers del Pare Llaurador, de Murillo i de Santa Maria Mazzarello.
Feia setmanes que el dispositiu estava planificat. L'execució va començar a les 9.15 hores, quan uns agents van comprovar que no hi havia cap persona a l'interior dels edificis. Un cop feta la verificació, uns operaris van tapiar els accessos.
El setembre passat, policies municipals i agents dels Mossos d'Esquadra van realitzar una inspecció en els tres immobles, identificant diverses persones que es trobaven allà. L'informe policial incloïa un reportatge fotogràfic sobre l'estat de les naus ocupades.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El MNACTEC acull la II Jornada de Malalties Rares, Minoritàries, Ultraraes i Sense Diagnòstic de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa celebra el Dia Mundial de les Persones de Talla Baixa
-
Terrassa
50 anys d'ensenyament a Terrassa de l'Escola l'Heura del Vallès
-
Terrassa
La parròquia de Sant Cristòfol de Ca n'Anglada celebra 70 anys
-
Terrassa
Òscar Ordeig, conseller d'Agricultura: “Som a la fase final de la PPA i demanem un últim esforç”
-
Terrassa
La Fundació Vallparadís posa el focus en la intel·ligència artificial i les cures