Dos atracadors detinguts a Terrassa i ingressats a presó
Un va assaltar una benzinera i l'altre, un forn de pa
- Menys consum a les llars de Prodis
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
22 de novembre de 2022 a
les 12:35
Dos atracadors han ingressat a la presó després de ser detinguts pels Mossos d'Esquadra com a presumptes autors de sengles robatoris amb violència i intimidació comesos a Terrassa.
La primera detenció la van efectuar agents de la Unitat d’Investigació de la comissaria de Terrassa el 15 de novembre. El sospitós, un home de 49 anys, era el presumpte autor d’un robatori perpetrat en una benzinera el passat 23 d’octubre. El lladre va intimidar un treballador amb un arma blanca i va sostreure diners de la caixa enregistradora.
Els investigadors de l'Àrea Bàsica Policial (ABP) de Terrassa el van aconseguir identificar i, el 15 de novembre, el van detenir a Terrassa. L’endemà va passar a disposició judicial i va ingressar a presó.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El simposi sobre el Trastorn Límit de la Personalitat de MútuaTerrassa celebra deu anys com a referent en salut mental
-
Terrassa
Vox Terrassa presentarà un recurs contra la sanció imposada als seus tres regidors
-
Terrassa
Rodalies recupera l'oferta de l'R4 entre Sant Vicenç de Calders i Terrassa
-
Terrassa
Terrassa es manté en zona d’habitatge tensionat
-
Terrassa
Liciten les obres per urbanitzar la placeta de Banyoles
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 7 d'abril del 2026