Atès en patir un ictus durant una videoconferència
L'interlocutor va alertar els serveis d'emergències
- Portes obertes a les entitats de Terrassa pel Dia Mundial del Voluntariat
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 25 de novembre de 2022 a les 11:44
Actualitzat el 25 de novembre de 2022 a les 13:18
Un operatiu sanitari d'urgència va permetre atendre aquest dijous un home que havia patit un ictus mentre mantenia una videoconferència a Terrassa.
L'avís de l'interlocutor va activar els serveis d'emergències. Eren les 10.30 hores quan aquest testimoni va informar del fet: estava parlant per videoconferència amb una altra persona i diversos indicis li feien pensar que aquesta estava patint un ictus.
La Policia Municipal, el SEM i efectius de Bombers es van presentar en l'adreça assenyalada per l'interlocutor, al barri de Sant Pere. Van comprovar que allò explicat era cert: la víctima es trobava conscient però necessitava atenció mèdica. Una ambulància la va traslladar a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Proposta del PP perquè la Policia Municipal pugui requisar patinets en cas d’infracció greu
-
Terrassa
TxT reclama a la Generalitat la cessió definitiva de la pista poliesportiva de Vilardell
-
Terrassa
Els animals de companyia podran accedir al cementiri i participar en cerimònies a l’Espai Jardí
-
Terrassa
Pere Navarro visita la Fundació AVAN a Terrassa, que triplica la capacitat d’atenció neurològica gràcies al suport del CZFB
-
Terrassa
Dos policies salven la vida a un veí de Sant Pere Nord
-
Terrassa
L’EUIT rep el llegat d’Ana Forns, pionera de la Teràpia Ocupacional a Catalunya