Les autoritats, a l'andana de l'estació aquest divendres / LLUÍS CLOTET[/caption]
Aragonès, como havia fet poc abans Juli Fernàndez, conseller de Territori, ha aprofitat per exigir de nou el traspàs de Rodalies en una jornada en la qual es constata “la ineficiència d’altres maneres de gestionar, que venen des de lluny".
Ara sí, Terrassa ja té un Metro de veritat
Pere Aragonès presideix la posada en marxa de l'augment de freqüències
- Alliberen pel maleter una dona ferida en un accident a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
09 de desembre de 2022 a
les 11:57
Actualitzat el
29 de desembre de 2022 a les
14:26
El lema: “Més trens, menys esperes”. Ara, amb l’augment de la freqüència de pas, sí que podem parlar de veritat del Metro del Vallès. En això han coincidit gairebé totes les autoritats que han participat aquest divendres en la posada en marxa de la millora de les freqüències de trens de Ferrocarrils de la línia Barcelona-Vallès
La inauguració del servei s’ha celebrat a l’estació Terrassa-Vallparadís Universitat, amb la presència de Pere Aragonès, president de la Generalitat, per a qui la millora “és molt important” i constitueix “una aposta clara pel transport públic en una de les comarques amb més dinamisme de Catalunya”. Serem un país sostenible “si som un país de trens”, ha afirmat Aragonès abans de recordar que ens trobem en un moment “d’inajornable transformació verda”.
Per al president del Govern, connectar encara més i millor el Vallès entre sí i el Vallès amb Barcelona significa “un nou pas endavant” en una infraestructura bàsica. “Doblem l’oferta en hora punta”. S’incrementa el potencial de viatgers per passar dels 80 milions a l’any a 110 milions. Si baixa el temps d’espera pugen els incentius per apostar pel transport públic. La intenció de FGC és ampliar el model “al conjunt del país”.
[caption id="attachment_433865" align="aligncenter" width="700"]
Les autoritats, a l'andana de l'estació aquest divendres / LLUÍS CLOTET[/caption]
Aragonès, como havia fet poc abans Juli Fernàndez, conseller de Territori, ha aprofitat per exigir de nou el traspàs de Rodalies en una jornada en la qual es constata “la ineficiència d’altres maneres de gestionar, que venen des de lluny".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Les autoritats, a l'andana de l'estació aquest divendres / LLUÍS CLOTET[/caption]
Aragonès, como havia fet poc abans Juli Fernàndez, conseller de Territori, ha aprofitat per exigir de nou el traspàs de Rodalies en una jornada en la qual es constata “la ineficiència d’altres maneres de gestionar, que venen des de lluny".
Notícies recomenades
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu
-
Terrassa
L'Ajuntament recorre al Suprem la sentència sobre els clients de Mina
-
Terrassa
Ciutadans i entitats ja poden proposar idees per renaturalitzar les rieres de Terrassa
-
Terrassa
Els Minyons tornen al bressol de la colla amb una actuació a Can Torres
-
Terrassa
Alerta: es fan passar per l'Ajuntament de Terrassa per cometre estafes