- El conductor d'un patinet dona positiu en tres drogues
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 22 de març de 2023 a les 17:36
Un usuari de patinet elèctric va ser denunciat aquest dimarts a Terrassa per partida doble: el vehicle que conduïa no estava homologat i el conductor va donar positiu en tres drogues diferents.
Agents de la Policia Municipal havien disposat un control al passeig del Vint-i-dos de Juliol quan, a les 19.45 hores, van aturar el conductor d'un vehicle de mobilitat personal (VMP), un patinet elèctric.
El patinet no tenia autorització administrativa. Els policies van fer una prova de velocitat al buit (amb el vehicle aixecat) i el velocímetre va marcar 112 quilòmetres per hora.
L'usuari va ser sotmès a la prova de detecció de drogues i el resultat del test va ser positiu en tres substàncies: THC (el principi actiu del cànnabis), cocaïna i amfetamina.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa