Barris, cafè a cafè… Centre, el batec que mou el motor
És indiscutible que el Centre és el barri on es couen molts dels temes que afecten la ciutadania
- Barris, cafè a cafè… Centre, el batec que mou el motor
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’agost de 2023 a les 07:12
Actualitzat el 01 d’agost de 2023 a les 21:30
És un barri que molts consideren que compta amb molts privilegis, per la seva situació o perquè acull molta part d’entitats de renom o institucions. Neteja, vigilància i altres temes que solen ser calents, es veuen com a més resolts a aquesta zona de la població que no pas a altres de perifèriques.
De vegades, és víctima dels “haters” a les xarxes socials, que reclamen menys atenció per part de tothom, consistori, mitjans i el que calgui i més cap a altres barris de la ciutat. Un cafè a La Taverneta, revela, especialment, que els locals s’omplen, precisament, de persones que no són del barri. Entrava dins de les possibilitats i, més, tenint en compte l’època de l’any.
Poques coses amoïnen més que la disminució d’espais per als vehicles, principalment pel que fa als que venen a subministrar productes als establiments de tota mena. “Tots aquests talls de carrer per als cotxes invisibilitzen molts comerços”, sosté un ciutadà, solidari amb els comerços d’aquesta zona. És un tema que preocupa, com passa a altres indrets de la ciutat, que veuen mancances rellevants en aquest sentit.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El pàrquing del Progrés, líder en rotació de vehicles
-
Terrassa
El Ministeri de Transports invertirà en la conservació de la B-40 al seu pas per Terrassa
-
Terrassa
Aproven inicialment la millora de l’accessibilitat de nou cruïlles de Terrassa
-
Terrassa
L'Anas, primer terrassenc de l'any 2026 nascut a MútuaTerrassa
-
Terrassa
El 112 rep 151 trucades de Terrassa durant la nit de Cap d'Any
-
Terrassa
Els Jutjats de Terrassa passen a ser tribunals d’instància amb serveis comuns