Les millors vacances... Com fer un petit tast per tornar-hi
Un creuer per diversos indrets de la mar Mediterrània van ser les vacances de la terrassenca Marta Rodó, ara fa quatre anys, en una experiència que, ho té molt clar, tornaria a repetir
- Les millors vacances... Com fer un petit tast per tornar-hi
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2023 a les 11:30
Actualitzat el 02 de setembre de 2023 a les 12:36
La Marta Rodó i un grup de familiars i amics, l’any 2019, es van embarcar en un creuer i van passar per la costa de França, diverses localitats d’Itàlia i també va aturar-se a Malta. “Era un MSC Cruceros que era un dels seus primers viatges que feia i estava nou i impecable i ple de gent”, recorda. El motiu era de pes. “Ens feia il·lusió fer un viatge sense anar fent i desfent maletes i ens feia gràcia anar veient ciutats diferents”, manifesta l’egarenca.
El recorregut era el següent: Marsella, Gènova, Nàpols, Messina i Malta. A cada parada pots triar quina excursió vols fer”, afirma, i assenyala que a Marsella, Messina i Nàpols van fer l’excursió, podríem dir-ne, oficial mentre que a Gènova i Malta, van anar per lliure. “Et diuen hora de sortida i de tornada” i allà has d’estar quan toca. Marsella i, a tocar, contemplar la Costa d’Azur “va ser interessant” i a Gènova van passejar pels seus carrers, que, apunta, “ens van agradar molt” i destaca la presència de gent tocant música en directe per aquests indrets. A Nàpols, rememora, “ens vam dividir en tres grups i cadascú va ser una excursió diferent”. Uns van optar per anar a veure el Vesuvi, altres a Pompeia i ella va preferir fer un tomb per la glamurosa Costa Amalfitana, “amb un vaixell com les ‘golondrines’ de Barcelona”.
A Messina també es van partir, i la Marta i la seva mare van anar a veure esglésies i “vam veure aquella del rellotge”, la del campanar de la catedral de la ciutat. La resta del grup va preferir anar a veure l’Etna, el volcà que encara fa demostracions de tot el seu poder, de tant en tant. La vida al creuer, però, està plena d’opcions.”Ho tens tot allà, una piscina i hi havia una sala de cinema, gimnàs i un parc aquàtic i cada dia fan un espectacle molt bonic”, explica, com un del Circ du Soleil que ressalta com a molt “bonic”. Afegeix que “no és obligat sortir del vaixell i, molta gent, no sortia i hi havia activitats cada dia i t’hi podies anar apuntant, sense sortir”. També per a nens, i tot ben organitzat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas
-
Terrassa
Terrassa inicia un pla per ampliar les zones d’ombra als patis escolars
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral