En el darrer estiu, en tres casos es van superar els 25 ºC, considerat com a nit tòrrida.
Terrassa tanca l'estiu amb 41 nits tropicals
Terrassa
Pràcticament una de cada dues nits de l'estiu el termòmetre no va baixar dels 20 ºC a la ciutat
- Un conductor quadruplica la taxa d'alcohol a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Més de 17.000 euros de renda de diferència entre la zona més rica i la més pobra de Terrassa Joan Muñoz
-
-
Terrassa Òscar Ordeig, conseller d'Agricultura: “Som a la fase final de la PPA i demanem un últim esforç” Pilar Màrquez
-
Terrassa Perruqueria Sant Pere, botiga de barri: “Quan domines l’ofici, tot el que et demanin ho saps fer” Alejandro García
-
Publicat el
25 de setembre de 2023 a
les 14:42
Actualitzat el
26 de setembre de 2023 a les
00:09
Un estiu de rècord a casa nostra. El passat dissabte vam donar la benvinguda a la tardor, deixant enrere un estiu que ha deixat temperatures insòlites. Els termòmetres es van enfilar com mai s’havia vist, especialment durant les nits, tant a Terrassa com a la resta del país.
El fenomen dels termòmetres no caient dels 20 ºC ni durant la nit, tradicionalment més típic de les zones costaneres, també s’ha viscut a la nostra ciutat com no s’havia registrat abans a l’estació meteorològica automàtica del Meteocat.
En total, entre el 21 de juny i el 21 de setembre, es van registrar 41 nits tropicals (+20 ºC), rècord absolut des que es tenen dades i pràcticament una de cada dues nits d'estiu. Són el doble de les registrades l'any 2019, quan a Terrassa es van viure 22 nits a més de 20 ºC. Respecte a 2020 i 2021, quan les nits tropicals van ser 13 i 14 respectivament, l'estiu de 2023 pràcticament ha quadruplicat la xifra de nits amb els termòmetres sense abaixar dels 20 ºC.
En el darrer estiu, en tres casos es van superar els 25 ºC, considerat com a nit tòrrida.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
En el darrer estiu, en tres casos es van superar els 25 ºC, considerat com a nit tòrrida.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El MNACTEC acull la II Jornada de Malalties Rares, Minoritàries, Ultraraes i Sense Diagnòstic de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa celebra el Dia Mundial de les Persones de Talla Baixa
-
Terrassa
50 anys d'ensenyament a Terrassa de l'Escola l'Heura del Vallès
-
Terrassa
La parròquia de Sant Cristòfol de Ca n'Anglada celebra 70 anys
-
Terrassa
La Fundació Vallparadís posa el focus en la intel·ligència artificial i les cures
-
Terrassa
El PSC condiciona el suport al pressupost a aturar la venda de dos solars de Foment: “És inadmissible”