Alerta d'incendi per menjar cremat a Terrassa
Falsa alarma de foc en un habitatge del barri de Sant Pere

- Alerta d'incendi per menjar cremat a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 28 de setembre de 2023 a les 12:30
Els serveis d'emergències van ser alertats aques dimecres d'un possible incendi en un habitatge a Terrassa. Els bombers es van mobilitzar, però no hi havia incendi: la fumera que havia provocat l'alarma procedia del menjar que s'havia cremat en una cuina.
La intervenció es va realitzar al barri de Sant Pere, al carrer d'Ègara. Eren les 23.41 hores quan els bombers van rebre l'avís. Algú informava del fum que semblava acumular-se en un habitatge.
Els efectius de Bombers de la Generalitat enviats a l'edifici van comprovar que tot es devia a un menjar al foc, que s'havia cremat. Van ventilar el domicili i es van retirar després de fer els mesuraments d'acumulació de gasos i comprovar que no hi havia perill. No s'hi va registrar cap ferit.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa