Presenten 10.000 firmes contra el tancament del restaurant de la Mola
En un gest simbòlic per mostrar el rebuig a la decisió presa per la Diputació de Barcelona
- Presenten 10.000 firmes contra el tancament del restaurant de la Mola
ARA A PORTADA
-
-
Dani Olmo, Berta Abellan, Hugo González, Bernat Sanahuja i Álvaro Granados, finalistes de la Gala de l'Esport Jordi Guillem
-
-
Una persona cega recupera part de la visió: “Si estic cec, com puc estar percebent coses?” Arnau Fort
-
Travessar el carrer en vermell, un perill: "Van mirant el mòbil o amb auriculars i no veuen la resta de vehicles" Aketza Martín
Publicat el
19 de desembre de 2023 a
les 15:05
Actualitzat el
19 de desembre de 2023 a les
17:10
La campanya de recollida de signatures perquè el restaurant del monestir de la Mola no tanqui ha lliurat 10.000 firmes a la Diputació de Barcelona, per mostrar el rebuig a la decisió presa per la institució, que vol transformar l’entorn del cim i repensar el model de gestió de l’indret.
“Estem molt agraïts per totes les mostres d’estima que hem rebut els últims mesos”, explica Gemma Gimferrer, membre de la família que gestiona des de fa 57 anys l'establiment, que tancarà de manera indefinida a partir del dia 20 de gener, quan acabi la concessió actual.
De fet, la recollida de firmes no té recorregut des d’un punt de vista legal ni canviarà el destí del servei de restauració, però és un gest simbòlic de suport i probablement no serà l'últim. La família Gimferrer preveu alguna iniciativa en la mateixa direcció abans del tancament definitiu.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2023/11/03/esclat-de-suports-al-bar-de-la-mola-una-questio-sentimental/
La Diputació, gestora del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, està estudiant “amb administracions i agents del territori” el model que definirà el futur de l’entorn del cim. La porta a que l'espai reobri com a servei de restauració es manté oberta però cal trobar la fórmula adequada perquè sigui compatible amb la normativa vigent, aportant seguretat jurídica, i es fa difícil pensar que siguin els actuals gestors els qui continuïn amb el control en el futur. La complexitat per baixar tot el material del cim i garantir la supervivència dels animals que hi ha fa pensar a Gimferrer que l’adeu al cim, per part seva, serà definitiu.
https://www.diarideterrassa.com/valles-cat/2023/11/30/el-futur-de-la-mola-encara-per-definir/
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els barris de Can Parellada i Les Fonts estrenen contenidors de càrrega lateral
-
Terrassa
La Barnahus de Terrassa atén 420 casos de violència sexual a infants i adolescents el 2025
-
Terrassa
L'institut escola Feixes aposta fort pel cinema amb el programa Magnet
-
Terrassa
L’Eseiaat impulsa el programa Boost-Eseiaat per reforçar les competències dels equips INSPIRE
-
Terrassa
Alerta de ventada a Terrassa: es poden produir ratxes superiors als 72 km/h
-
Terrassa
Els Minyons tornen a votar la direcció tècnica aquest dissabte