La Cavalcada té un pla B per si plou
Terrassa
L’organització preveu una arribada dels Reis i una desfilada normals. Si hi ha canvis, es comunicaran les hores prèvies
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa Arnau Fort
-
Terrassa TxT admet que el vot de Junts contra els decrets d'habitatge "ens ha incomodat moltíssim" Pilar Màrquez
-
Terrassa Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, adverteix: “La Rambla no hauria suportat els 200 o 300 litres de Granollers” Arnau Fort
-
Publicat el
04 de gener de 2024 a
les 20:21
Actualitzat el
04 de gener de 2024 a les
20:31
Tothom pendent del cel. El Centre Cultural El Social i l’Ajuntament de Terrassa tenen un pla B en cas que les previsions meteorològiques confirmin el pitjor pronòstic i l’arribada de Ses Majestats i la cavalcada coincideixin amb un gran ruixat que impedeixi fer la ruta habitual. En aquest cas, hi ha alternatives sota cobert per rebre els Reis d’Orient de les que s’informarà al llarg del matí de demà.
Les previsions, però, són que la pluja arribi divendres a la tarda en forma de petits ruixats, que es concentrarien entre les 16 i les 19 hores. Si és així, no hi ha previsió de modificar la Cavalcada de Reis, que es faria amb normalitat: arribada en helicòpter de Melcior, Gaspar i Baltasar a la plaça de les Nacions Unides, a les 16.45 hores i a Can Roca i inici de la desfilada a les 18 hores.
La voluntat és poder celebrar la Cavalcada amb total normalitat. De fet, els organitzadors només recorden la data del 5 de gener de 1985 com el dia en què es va haver de suspendre el trajecte dels Reis pels carrers de la ciutat, arran d’una nevada històrica que va col·lapsar carrers i carreteres.
Fora d’aquell incident, les carrosses, els patges i els camions amb els regals han desfilat per Terrassa puntualment cada dia 5 de gener, fins i tot alguns anys sota plugim. Són tantes les ganes dels més petits de veure de prop Ses Majestats i tanta la il·lusió dels Reis i dels patges per saludar la canalla i repartir caramels, que la cavalcada ha estat una celebració ininterrompuda, al marge del fred, el vent o les pluges.
Al Centre Cultural El Social apunten que una edició es va optar per endarrerir uns 30 minuts la sortida de les carrosses per evitar un xàfec. És la prova que la Cavalcada s’adapta a totes les circumstàncies.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa i el Síndic de Greuges es reuneixen per posar fi a la venda il·legal a la Plaça de Catalunya
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa inicia una cooperació amb Palestina
-
Terrassa
Rodalies continua sense servei entre Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Les pluges del nou paradigma climàtic: “No estem preparats”
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells