L'art als barris de Terrassa arriba al Segle XX
L'exposició col·lectiva està formada per obres de 21 artistes
- Un incendi de contenidors causa destrosses en habitatges de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de gener de 2024 a les 13:15
Nou capítol del projecte Barris de Terrassa, l'apropament de l'art als districtes de la ciutat. El projecte arribarà aquest mes de febrer al casal cívic del Segle XX amb la participació de 21 artistes.
L'equipament ubicat a la plaça del Segle XX acollirà, del 2 al 10 de febrer, la cinquena edició de l'exposició col·lectiva d'art. La inauguració està prevista per a divendres 2 de febrer, a les 19 hores. La mostra, organitzada per l'associació veïnal del Segle XX i l'Ateneu Terrassenc i dirigida per Ferran Peña, es podrà visitar de dilluns a dissabte, de 16 a 20 hores.
L'exposició compta amb la participació dels següents artistes: Aureli Roche, Rosa Maria Andrés, Francesc Prats, Felip Planas, Teresa Jordà, Yol Llubes, Juana Risquez, Kiko Riba, Oussama Drif, Imma Loras, Carme Badiella, Jaume Jové, Carme Setó, Nuria Bueno, Asunción Ferrer, Mercè Valldosera, Clara Marcos, Joaquín González, Joan Camps, Josep Lluís Yagüe i Àngels Marimon.
Notícies recomenades
-
Terrassa
24 entitats ompliran la Plaça Vella per la 9a Fira d’Entitats de Salut
-
Terrassa
Reche valora l’èxit del control “in situ” als menjadors escolars
-
Terrassa
Terrassa participa a la Setmana Europea de Prevenció de Residus amb tres activitats
-
Terrassa
ERC reclama reactivar el Pacte de Salut i exigeix a la Generalitat complir els equipaments acordats el 2023
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred
-
Terrassa
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada