
Trucs dels egarencs per estalviar aigua
Les campanyes de sensibilització fan una crida a la ciutadania per limitar la despesa d’aigua davant la sequera

- Trucs dels egarencs per estalviar aigua
ARA A PORTADA
-
-
-
El primer ple del curs debatrà el contracte de manteniment dels semàfors, Gaza i la ZBE Pilar Màrquez
-
Les riuades del passat amb mirada de futur incert: “Terrassa no es pot refiar mai de la pluja” Arnau Fort
-
Terrassa commemora les riuades del 62: “Les fotos són impactants, però el que vam viure en directe és pitjor” Arnau Fort
Publicat el 08 de febrer de 2024 a les 18:44
L’entrada de Terrassa en la fase d’Emergència 1 a causa de la situació de sequera extrema ha comportat una sèrie de restriccions de l’ús de l’aigua. Tots els municipis que es troben dins del sistema Ter-Llobregat han limitat el consum d’aigua a 200 litres per persona i dia, una xifra per sobre dels 176 litres que necessita cada terrassenc diàriament, segons les dades de l’Agència Catalana de l’Aigua.
Aquesta xifra, però, està per sobre del límit que s’establirà a la fase 3 d’Emergència, fixada en els 160 litres per persona i dia. En aquest context de sequera cada gota compta, per això des de l’Agència Catalana de l’Aigua es promouen les campanyes de sensibilització i informació a la ciutadania per promoure l’estalvi d’aigua a les llars. A Terrassa s’estan fent els deures, i és que vam tancar l’any 2023 amb un 4,8% menys de despesa d’aigua.
[caption id="attachment_519341" align="aligncenter" width="700"]
Autor: Alberto Tallon[/caption]

Notícies recomenades
-
Terrassa Renfe invertirà en la millora de la il·luminació de l’estació del Nord de Terrassa
-
Terrassa Terrassa celebra les Jornades Europees de Patrimoni amb visites, activitats familiars i portes obertes
-
Terrassa "El poder de la imaginació", protagonista del nou curs universitari a la UPC
-
Terrassa Policias x Valientes impulsa una segona beca per a la investigació del càncer infantil
-
Terrassa Consum obre un nou supermercat a l'avinguda de Béjar de Terrassa
-
Terrassa Novetats a Google Discover: segueix el Diari de Terrassa per no perdre't res