Terrassa tindrà una nova festa: serà medieval i a Can Boada
Serà organitzada per una nova entitat, l'Associació Comerç Can Boada-Ponent

- Terrassa tindrà una nova festa: serà medieval i a Can Boada
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 15 de març de 2024 a les 14:13
Actualitzat el 15 de març de 2024 a les 14:14
L'Associació Comerç Can Boada-Ponent de Terrassa s'ha presentat en societat aquest divendres, i en gran: la seva presidenta, Marta Bueno, ha anunciat la celebració d'una festa medieval que tindrà lloc el primer cap de setmana de maig amb dos escenaris principals: la plaça de Lluís Companys i la d'Agustí Bartra.
La nova entitat, que neix ja amb 52 associats, vol abastar establiments de Can Boada Casc Antic i de Grups Gibraltar-Lluís Companys, però també del Torrent d'en Pere Parres.
Bueno, que ha comptat amb el suport de l'alcalde de Terrassa a l'entitat en la presentació, ha destacat que aquesta festa de primavera, prevista per a tot un cap de setmana, serà plantejada com un esdeveniment de ciutat, obert, pensat en especial per als infants.
Notícies recomenades
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària
-
Terrassa Taigua instal·la sensors al riu Llobregat per determinar la qualitat de l'aigua captada
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa El pessebre de Terrassa de 2025: més tradicional i petit