Més de 2 milions de validacions de la T-mobilitat
Terrassa
El títol ja representa el 40% de les validacions a les estacions terrassenques de la línia de FGC, i demostra una tendència creixent de demanda entre els usuaris
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa Arnau Fort
-
Terrassa TxT admet que el vot de Junts contra els decrets d'habitatge "ens ha incomodat moltíssim" Pilar Màrquez
-
Terrassa Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, adverteix: “La Rambla no hauria suportat els 200 o 300 litres de Granollers” Arnau Fort
-
Publicat el
19 de març de 2024 a
les 18:03
Actualitzat el
19 de març de 2024 a les
22:09
El passat 2023 Terrassa va trencar rècords superant per primer cop el llindar dels 5 milions de viatgers a la línia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. El 39,9% dels usuaris van fer servir la T-Mobilitat per validar el seu viatge, una xifra que es tradueix en més de dos milions de persones.
A les estacions terrassenques ja és normal veure la targeta verda a les mans dels viatgers. S’ha popularitzat ràpidament, no només perquè impulsa les validacions sense contacte, sinó perquè permet la recàrrega de tots els títols integrats i el seu desplegament comprèn el 100% de la xarxa ferroviària i d’autobús. Segons les dades de l’ATM, és un dels principals sistemes d’accés al transport, i representa el 70% del conjunt de Barcelona.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa i el Síndic de Greuges es reuneixen per posar fi a la venda il·legal a la Plaça de Catalunya
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa inicia una cooperació amb Palestina
-
Terrassa
Rodalies continua sense servei entre Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Les pluges del nou paradigma climàtic: “No estem preparats”
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells