L'amenaça de pluja s'acosta al migdia, després d'un matí de Sant Jordi fred però asolellat
No s'espera que plogui a la tarda, tot i que l'ambient serà fred

- L'amenaça de pluja s'acosta al migdia, després d'un matí de Sant Jordi fred però asolellat
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’abril de 2024 a les 14:03
Actualitzat el 23 d’abril de 2024 a les 14:13
El cel s'està tapant a Terrassa i amenaça una mica de pluja, en aquest migdia de la diada de Sant Jordi. Precisament, un escenari temut pels llibreters i paradistes, tant per les dificultats de gestió de l'estand (el risc que els llibres es mullin), com perquè espanti la ciutadania i la gent es quedi a casa.
Tanmateix, la predicció meteorològica tant del Meteocat (Generalitat) com de l'Aemet (Gobierno) apunta al fet que la quantitat d'aigua seria escassa i limitada entre les 14 i les 16 hores. D'aquesta manera, tot i què plogués al migdia, s'espera que la tarda sigui seca (si bé ennuvolada).
De fet, ja es nota que la temperatura està caient i que l'ambient és més fred que a mig matí, quan el dia asolellat ofereia un ambient més agradable de l'esperat inicialment per la jornada d'avui, Sant Jordi. El tgermòmetre se situarà en els 12-13 graus durant la tarda.
Notícies recomenades
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa Una família de Terrassa guanya 100.000 euros en un concurs d'Antena 3
-
Terrassa Volen garatges als baixos buits del carrer Ample
-
Terrassa Terrassa recorda l’1-O amb un clam contra la repressió
-
Terrassa A la venda part de la Casa Soteras, antic Banc de Terrassa
-
Terrassa Falten ramaders al parc de Sant Llorenç: "No ho he deixat pels diners, ho he fet per la gent"