L'amenaça de pluja s'acosta al migdia, després d'un matí de Sant Jordi fred però asolellat
Terrassa
No s'espera que plogui a la tarda, tot i que l'ambient serà fred
- L'amenaça de pluja s'acosta al migdia, després d'un matí de Sant Jordi fred però asolellat
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’abril de 2024 a
les 14:03
Actualitzat el
23 d’abril de 2024 a les
14:13
El cel s'està tapant a Terrassa i amenaça una mica de pluja, en aquest migdia de la diada de Sant Jordi. Precisament, un escenari temut pels llibreters i paradistes, tant per les dificultats de gestió de l'estand (el risc que els llibres es mullin), com perquè espanti la ciutadania i la gent es quedi a casa.
Tanmateix, la predicció meteorològica tant del Meteocat (Generalitat) com de l'Aemet (Gobierno) apunta al fet que la quantitat d'aigua seria escassa i limitada entre les 14 i les 16 hores. D'aquesta manera, tot i què plogués al migdia, s'espera que la tarda sigui seca (si bé ennuvolada).
De fet, ja es nota que la temperatura està caient i que l'ambient és més fred que a mig matí, quan el dia asolellat ofereia un ambient més agradable de l'esperat inicialment per la jornada d'avui, Sant Jordi. El tgermòmetre se situarà en els 12-13 graus durant la tarda.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bogeria i grans cues per menjar a un euro: així ha estat l’obertura d'una famosa cadena de "fast food" halal a Terrassa
-
Terrassa
El Govern aixeca les restriccions al Vallès per les pluges
-
Terrassa
Terrassa activa el pla d’emergència davant l’episodi de pluges intenses i risc d’inundacions
-
Terrassa
Rodalies suspèn tot el servei excepte als trams de línies fora de la zona de risc
-
Terrassa
Rostisseria Roc Blanc, botiga de barri: “Dit pels mateixos clients, tenim el pollastre a l'ast més barat de Terrassa”
-
Terrassa
Protecció Civil avisa d'un temporal "excepcional" amb un possible "mini-huracà" i recomana suspendre activitats