
Espectacles a meitat de preu per als joves de fins a 35 anys a Terrassa
La Joventut Socialista demana eixamplar el grup de beneficiaris de la bonificació

- Espectacles a meitat de preu per als joves de fins a 35 anys a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 25 d’abril de 2024 a les 17:04
El govern municipal de Terrassa vol aprovar en el ple d'aquest divendres una modificació de les ordenances fiscals que inclou la bonificació del 50% dels preus públics d'espectacles d'arts escèniques i musicals per als joves de 15 a 30 anys. La Joventut Socialista de Terrassa ha presentat una esmena a través del grup del PSC per ampliar la mesura fins els 35 anys i, segons els socialistes, Tot per Terrassa, el principal partit de govern, acceptarà el canvi.
Tres membres de la Joventut Socialista de Catalunya (JSC) de l'agrupació local han presentat en roda de premsa l'esmena, orientada a incrementar el segment de població beneficiària de la bonificació, per passar de 30.000 a 40.000 joves potencialment destinataris "d'un dret i un servei públic", segons Pau Bello, militant de la joventut socialista.
[caption id="attachment_539850" align="aligncenter" width="700"]
La JSC ha presentat aquest dijous la seva esmena[/caption]
La seva companya Malak El Mansouri ha destacat la necessitat "d'afavorir l'accés dels joves a la vida cultural", tenint en compte que esdeveniments com el teatre, la dansa o l'òpera "són activitats minoritàries entre els joves", segons mostra l'última enquesta de joventut de Catalunya. Per aquest motiu, entre d'altres, la JSC demana polítiques públiques de promoció. La bonificació és un pas adient, però s'ha d'eixamplar el segment de públic destinatari, com fan institucions de la rellevància del Palau de la Música o el Liceu, ha agregat Judit Muñoz.

Notícies recomenades
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa Una família de Terrassa guanya 100.000 euros en un concurs d'Antena 3
-
Terrassa Volen garatges als baixos buits del carrer Ample
-
Terrassa Terrassa recorda l’1-O amb un clam contra la repressió
-
Terrassa A la venda part de la Casa Soteras, antic Banc de Terrassa
-
Terrassa Falten ramaders al parc de Sant Llorenç: "No ho he deixat pels diners, ho he fet per la gent"