Detingut un ciclista ebri i en crida i cerca a Terrassa
El sospitós va donar positiu d'alcoholèmia
- El programa per acompanyar persones soles arriba a quatre barris de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juny de 2024 a
les 12:17
Actualitzat el
13 de juny de 2024 a les
12:18
Una maniobra erràtica amb la bicicleta que conduïa ha propiciat la detenció a Terrassa d'un individu al qual buscava la Justícia. Anava begut.
Aquest dissabte passat, de matinada, una dotació de la Policia Municipal que patrullava pel Centre va veure un ciclista fent una maniobra estranya. Els agents el van aturar i van observar que presentava símptomes evidents d'anar sota els efectes de l'alcohol.
Li van fer la prova d'alcoholèmia i el resultat, en efecte, va ser positiu: 0,40 mil·ligrams. Els policies, en filtrar les dades del sospitós, van comprovar que tenia una ordre pendent de crida i cerca. A més, en l'escorcoll van requisar-li un esprai pebre. Va quedar detingut i denunciat per tinença d'arma prohibida.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Miqui Giménez guanya el Premi Crítica Serra d'Or 2026: “Tant de bo mai parem de cantar als nens i a les nenes”
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 9 d'abril del 2026
-
Terrassa
Un mes per evitar el sacrifici dels porcs de La Muntanyeta: "Vaig com boja buscant llocs, no hi ha places per a tots"
-
Terrassa
L'Ajuntament defensa la zona blava de Can Roca: 45% d'ocupació i més comerç
-
Terrassa
Terrassa impulsa la participació ciutadana per avaluar el Pla DASIG i preparar-ne el relleu
-
Terrassa
Els cotxes de fora col·lapsen el Pla del Bonaire: "Aparquen on volen, fins i tot a la vorera"