
- Pràctiques de rescats de Bombers a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juny de 2024 a les 20:43
Actualitzat el 22 de juny de 2024 a les 20:51
Aquest divendres, diversos bombers han pogut sorprendre als visitants del Llac Petit de Terrassa. I és que segons han informat Bombers de la Generalitat de Catalunya, el pantà ha servit com a espai per dur a terme unes pràctiques de rescat en el medi aquàtic. Els Bombers han realitzat proves durant el matí en aquest paratge de l'Anella Verda de la ciutat.
Ho han comunicat a través de la xarxa social X, mitjançant la qual han aprofitat per recordar la importància de banyar-se amb seguretat. Els Bombers recomanen banyar-se en aigües poc profundes i sense corrents en cas de no saber nedar o no ser autosuficient a l'aigua, respectar les indicacions i banyar-se en zones permeses, identificar i evitar corrents d'aigua i remolins i no saltar sense conèixer què hi ha dins de l'aigua i evitar entrar bruscament a l'aigua, utilitzar casc i armilla salvavides en els esports nàutics. Els professionals també aconsellen no perdre mai de vista els infants encara que sàpiguen nedar o portin flotador, tenir un mòbil amb cobertura a mà per demanar ajuda en cas que sigui necessari i sortir immediatament de l'aigua en cas de trobar-se malament.
Notícies recomenades
-
Terrassa Un tall de llum ha afectat la Zona Olímpica i Sant Pere Nord de Terrassa
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford