Troben una persona morta a prop de la Mola
Els Mossos d'Esquadra de Terrassa han obert una investigació
- Enginyeria Aeroespacial, la quarta nota de tall més alta de Catalunya
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 11 de juliol de 2024 a les 13:27
Actualitzat el 11 de juliol de 2024 a les 17:43
Els Mossos d'Esquadra de Terrassa investiguen la troballa, aquest dijous, d'una persona morta a prop de la Mola.
Els serveis d'emergències han rebut un avís a les 10.43 hores. Un excursionista havia localitzat el cos d'un home en un paratge de difícil accés a la muntanya de Sant Llorenç, al parc natural.
La víctima estava insconscient a prop del camí de l'Hort dels Monjos. Uns sanitaris han intentat reanimar l'home, però la maniobra ha estat infructuosa. En la primera intervenció han participat membres del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) del cos de Bombers de la Generalitat.
Segons les primeres informacions, el cos correspon a un home d'uns 50 anys i tot apunta que no presentava signes de violència. La hipòtesi més ferma en la investigació es basa en una mort per causes naturals.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Dubtes sobre l'impacte real de la subvenció per netejar pinatdes: “Amb 50.000 euros no n’hi haurà per a gaire”
-
Terrassa
El 50% dels usuaris del projecte Treball als Barris troba feina
-
Terrassa
A judici els dos agents de la Policia Nacional que van discriminar la professora de Terrassa per parlar català
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa afinaran motors a Granollers abans de la seva diada
-
Terrassa
Municipis de l’arc metropolità exigeixen més protagonisme en el disseny del territori: "No hi ha connexió en tren de Terrassa a Granollers
-
Terrassa
El mural en homenatge a Akira Toriyama ja està acabat: Goku i Vegeta són castellers