Troben una persona morta a prop de la Mola
Els Mossos d'Esquadra de Terrassa han obert una investigació
- Enginyeria Aeroespacial, la quarta nota de tall més alta de Catalunya
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
11 de juliol de 2024 a
les 13:27
Actualitzat el
11 de juliol de 2024 a les
17:43
Els Mossos d'Esquadra de Terrassa investiguen la troballa, aquest dijous, d'una persona morta a prop de la Mola.
Els serveis d'emergències han rebut un avís a les 10.43 hores. Un excursionista havia localitzat el cos d'un home en un paratge de difícil accés a la muntanya de Sant Llorenç, al parc natural.
La víctima estava insconscient a prop del camí de l'Hort dels Monjos. Uns sanitaris han intentat reanimar l'home, però la maniobra ha estat infructuosa. En la primera intervenció han participat membres del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) del cos de Bombers de la Generalitat.
Segons les primeres informacions, el cos correspon a un home d'uns 50 anys i tot apunta que no presentava signes de violència. La hipòtesi més ferma en la investigació es basa en una mort per causes naturals.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa impulsa la participació ciutadana per avaluar el Pla DASIG i preparar-ne el relleu
-
Terrassa
Terrassa és la cinquena ciutat de Catalunya que més es buida durant les vacances
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimecres 8 d'abril del 2026
-
Terrassa
Terrassa ensenya com fer tràmits en línia en sessions a les biblioteques
-
Terrassa
El simposi sobre el Trastorn Límit de la Personalitat de MútuaTerrassa celebra deu anys com a referent en salut mental
-
Terrassa
Terrassa rebrà més de 3 milions d'euros per a 34 dels seus centres educatius