Regidors i bombers, durant la visita[/caption]
La flota de Bombers es reforça amb un nou vehicle al parc de Terrassa
Una delegació de l'Ajuntament visita el parc
- La waterpolista del CN Terrassa Pili Peña tindrà un carrer a Alcorcón
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’agost de 2024 a les 13:09
Actualitzat el 20 d’agost de 2024 a les 13:14
La flota de vehicles del Parc de Bombers de Terrassa ha incorporat recentment una nova unitat. De fet, una delegació de l'Ajuntament ha visitat les instal·lacions aquest matí de dimarts, on han pogut conèixer les seves característiques.
Hi han participat la regidora de Seguretat, Via Pública i Protecció Civil, Patricia Reche; el tinent d'alcalde de Territori i Sostenibilitat, Xavi Cardona; i la regidora del districte 2, Lluïsa Melgares.
Tots tres s'han reunit amb els seus responsables Parc de Bombers de Terrassa, per així conèixer com està anant l'estiu al cos a nivell d'actuacions, a més de tractar temes d'interès tant per a Bombers com per a la ciutat.
[caption id="attachment_556726" align="aligncenter" width="700"]
Regidors i bombers, durant la visita[/caption]
Regidors i bombers, durant la visita[/caption]
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"