La zona blava tornarà a ser de pagament a partir del dilluns
Els terrassencs han pogut aparcaar de franc a les zones restringides durant les tres setmanes centrals del mes d'agost

- La zona blava tornarà a ser de pagament a partir del dilluns
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 23 d’agost de 2024 a les 12:01
S’han acabat les vacances per a la zona blava a Terrassa. Després de tres setmanes de gratuïtat, els conductors hauran de tornar a pagar per tal de poder estacionar el seu vehicle en les 1.812 places d’aparcament regular que hi ha a la ciutat, controlades per 126 parquímetres.
Com passa cada any, entre el dilluns 5 i el diumenge 25 d’agost no s’havia de pagar per estacionar a la zona blava. Les dues primeres setmanes de gratuïtat s’ha pogut percebre un lleuger descens en l’ocupació d’aquests espais de pagaments que esdevenen de franc el mes d’agost. A partir del dilluns 19, però, l’activitat ha augmentat de forma notable a la ciutat i trobar un lloc per estacionar ha esdevingut una tasca més complicada, tot i no haver de pagar.
Aquest dilluns, la situació tornarà a la normalitat i per aparcar el vehicle als principals eixos urbans caldrà continuar passant per caixa. Molts dels terrassencs que van a treballar en cotxe hauran d’aparcar a partir de dilluns força més lluny del seu lloc de feina Com durant la resta de l’any.
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana